Artikkel, Proviso

September 16, 2020

På starten av året peker alle piler oppover for Trippel-M. De har omsetningsrekord i februar, og alt ligger til rette for at 2020 skal bli det året de knuser alle rekorder. Så kommer mars, avbestillingene begynner å renne inn, og ordrebøkene tømmes. Kaoset og usikkerheten råder – “Hva i huleste gjør vi nå?”

Artikkel, Telia

May 06, 2020

Direktesender for Norges største bedrifter

Pandemien har ført til en rekke avlysninger av arrangementer og tilstelninger. Ole-Andreas Løvland i tech og video-produksjonsselskapet Trippel M, opplevde at alt av oppdrag forsvant over natten. Konsertene, festene og festivalene de skulle levere videoproduksjon og teknikk til ble kansellert — en etter en.

1 / 1

Please reload

Profil

Vårt uttrykk skal være gjenkjennelig, spennende og nyskapende, og speile bedriften på en positiv måte.
 
Trippel-M levende bilder AS skal preges av et elegant og stilrent design. Vi skal være synlige ved å være usynlige. Vårt grafiske uttrykk skal preges av få, men sterke elementer. Kontrasten mellom sort og rødt er en av hovedkontrastene som skal gå igjen i våre produkter.
Samtidig er logoemblemet hovedmotivet i vår grafiske fremstilling, det kan gjerne brukes på kreative og grensesprengende måter.

 

Logovarianter

Så fremt det er mulig skal liggende varianter av logoen brukes.
På store oppslag hvor logen er hovedelement skal primært negativ variant på sort bakgrunn brukes. Når logoen skal kombineres med mange andre elementer skal positiv variant brukes.
Emblemet kan gjerne brukes som et designelement, og når emblemet brukes alene kan det gjerne “sprenges” og brukes på kreative måter. 
 

Bilder

© 2020 Trippel-M levende bilder AS   |   996 658 619 MVA