© 2018 Trippel-M levende bilder AS   |   996 658 619 MVA

Artikkel i Tønsbergs Blad

March 30, 2018

Trippel-M på suksessturné med Marcus & Martinus

– En fantastisk opplevelse og mulighet, sier Trippel-M om turneen med tvillingduoen.

Artikkel i Vestviken 24

January 02, 2018

Leverer høykvalitets video til Høyre og Karpe Diem

For noen år siden flyttet de virksomheten fra Tønsberg til Oslo. I dag har Ole-Andreas Løvland og Aleksander Grytnes sentrale aktører som Karpe Diem, BBC Earth og partiet Høyre på kundelisten.

1 / 1

Please reload

Profil

Vårt uttrykk skal være gjenkjennelig, spennende og nyskapende, og speile bedriften på en positiv måte.
 
Trippel-M levende bilder AS skal preges av et elegant og stilrent design. Vi skal være synlige ved å være usynlige. Vårt grafiske uttrykk skal preges av få, men sterke elementer. Kontrasten mellom sort og rødt er en av hovedkontrastene som skal gå igjen i våre produkter.
Samtidig er logoemblemet hovedmotivet i vår grafiske fremstilling, det kan gjerne brukes på kreative og grensesprengende måter.

 

Logovarianter

Så fremt det er mulig skal liggende varianter av logoen brukes.
På store oppslag hvor logen er hovedelement skal primært negativ variant på sort bakgrunn brukes. Når logoen skal kombineres med mange andre elementer skal positiv variant brukes.
Emblemet kan gjerne brukes som et designelement, og når emblemet brukes alene kan det gjerne “sprenges” og brukes på kreative måter. 
 

Bilder